خبرنگاران مردم از تماس های غیرضروری با اورژانس خودداری نمایند

به گزارش مجله آراد، اهواز- خبرنگاران- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مردم از تماس های غیرضروری و اشغال کردن تلفن 115 با توجه به شرایط حساس براثر ویروس کرونا و احتیاج یاری فوری به بعضی بیماران خودداری نمایند.

خبرنگاران مردم از تماس های غیرضروری با اورژانس خودداری نمایند

به گزارش پنجشنبه خبرنگاران به نقل از این مرکز محمد امین زرگر اعلام کرد: با توجه به تعداد بالای ماموریت های اورژانس 115 و آماده باش تمامی پایگاه های شهری و جاده ای به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان و نگرانی همشهریان از ابتلا به این بیماری تعداد تماسهای فوریتهای پزشکی افزایش 2 برابری داشته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اضافه نمود: از تمامی هم استانی های عزیز استدعا داریم با توجه به تعداد بالای ماموریت ها و احتیاج برخی از بیماران جهت انتقال فوری به مراکز درمانی از اشغال تلفنهای 115 خودداری نمایند تا بتوانیم خدمات درمانی را به بیماران احتیاجمند ارائه دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اختصاص شماره تلفن 3311جهت مشاوره و هدایت ، همشهریان در راستای سوالات پزشکی از تماس با شماره 115 خودداری نمایند تا بتوانیم خدمات درمانی واعزام فوری را به افراد احتیاجمند ارائه دهیم.

بر اساس اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، با مثبت شدن آزمایش 6 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در خوزستان آمار کلی مبتلایان به این بیماری در استان به 56 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 952

به "خبرنگاران مردم از تماس های غیرضروری با اورژانس خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم از تماس های غیرضروری با اورژانس خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید