خبرنگاران فریبا: مجیدی مصالح تیمش را در نظر گرفت

به گزارش مجله آراد، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: فرهاد مجیدی 2 بازیکن خود را بنا به دلایلی کنار گذاشت و به طور حتم او مصالح و منافع تیمش را در نظر گرفت.

خبرنگاران فریبا: مجیدی مصالح تیمش را در نظر گرفت

بهتاش فریبا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازیکنان استقلال در بازی با پیکان با روزهای خوبشان فاصله زیادی داشتند و به جز چند نفر همچون علی کریمی و مهدی قائدی انگیزه لازم را نداشتند.

وی اضافه کرد: استقلال می توانست در بازی با پیکان به پیروزی رسیده و با کسب سه امتیاز صندلی دومی خود را قطعی کند اما این اتفاق شکل نگرفت تا کارش به هفته آخر کشیده گردد.

پیشکسوت استقلال اعلام نمود: اگرچه شاهین شهرداری بوشهر به لیگ آزادگان سقوط نموده اما انگیزه های زیادی برای بازی با استقلال خواهد داشت و آبی پوشان نباید فکر نمایند ملاقات راحتی را پیش رو دارند.

فریبا توضیح داد: استقلال پس از آخرین بازی خود در لیگ برتر حساس ترین جدالش در این فصل را پیش رو دارد و باید درشهرآورد عظیم به مصاف پرسپولیس برود. این ملاقات شرایط ویژه ای دارد و به طور حتم آبی ها می دانند در صورتی که پیروز به شکست دادن رقیب دیرینه شوند یک گام به قهرمانی نزدیک می شوند.

وی تاکید نمود: استقلال و فرهاد مجیدی با تمام قدرت در جام حذفی حاضر می شوند تا حداقل در این فصل یک جام برای آبی پوشان به ارمغان آورند.

بازیکن سال های دور استقلال در انتها گفت: فرهاد مجیدی 2 بازیکن خود را بنا به دلایلی کنار گذاشت و به طور حتم او مصالح و منافع تیمش را در نظر گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1299

به "خبرنگاران فریبا: مجیدی مصالح تیمش را در نظر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فریبا: مجیدی مصالح تیمش را در نظر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید