خبرنگاران تهران قرنطینه نیست

به گزارش مجله آراد، تهران- خبرنگاران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام نمود تمامی مبادی ورودی و خروجی پایتخت در حال حاضر باز است و رفت و آمد در آنها به راحتی جریان دارد.

خبرنگاران تهران قرنطینه نیست

عادل مصدقی امروز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: تردد خودروها در تمامی مسیرهای استان تهران بدون محدودیت ترافیکی و به صورت عادی در جریان است .

وی توضیح داد: در حال حاضر همچون روزهای گذشته شاهد تردد روان و عادی در همه جاده های استان تهران هستیم.

معاون راهداری استان تهران در عین حال از کاهش بیش از 50 درصدی تردد به پایتخت در روزهای اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

مصدقی گفت: بر اساس دوربین های تردد شمار اداره کل راهداری استان، حجم مسافران ورودی و خروجی به تهران نسبت به اسفندماه سال گذشته 40 تا 60 کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در مسیرهای خروجی تهران از جمله مسیرهای هراز و فیروزکوه با کاهش 70 درصدی مسافران روبرو هستیم.

این مقام مسئول توضیح داد: این شرایط نشان می دهد شهروندان تهرانی برای شکست ویروس کرونا ترجیح می دهند سال جاری به مسافرت نروند.

بنا به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر دیروز 10 هزار و 75 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، تا به امروز سه هزار و 276 نفر بهبود یافته و 429 تن جان باخته اند.

مرکز مدیریت راه های کشور امروز آدینه از کنترل مسافرین در مبادی ورودی و خروجی شهرها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و پایانه ها بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع داد و خاطرنشان کرد در صورت مشاهده علایم اولیه از تردد مسافرین جلوگیری خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 972

به "خبرنگاران تهران قرنطینه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تهران قرنطینه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید