خبرنگاران تصمیم اتحادیه اروپا برای تمدید بستن تمام مرزهای خارجی

به گزارش مجله آراد، تهران- خبرنگاران- کمیسیون اروپا روز آدینه توصیه نموده تا برای جلوگیری از موج دوم ویروس کرونا، مرزهای خارجی اتحادیه اروپا تا 15 ماه ژوئن (26 خرداد) به روی شهروندان غیراروپایی بسته نگه داشته گردد.

خبرنگاران تصمیم اتحادیه اروپا برای تمدید بستن تمام مرزهای خارجی

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش شبکه دویچه وله، با افزایش شمار مرگ و میر بیماری کووید 19 به 272 هزار نفر در سطح جهانی و ابتلای 3.8 میلیون نفر، کمیسیون اروپا طرح تمدید بستن مرزهای خارجی اتحادیه اروپا تا تاریخ 15 ماه ژوئن را عنوان نمود.

در ماه مارس (فروردین-اردیبهشت) کشورهای عضو اتحادیه اروپا در کوشش برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا موافقت کردند که مرزهای خود را برای بازدید کنندگان غیر اروپایی ببندند. کمیته اروپا بازوی اجرایی اتحادیه با این تصمیمات کوشش کرد تا کنترل در امتداد مرزهای داخلی را به حداقل برساند.

یلوا یوهانسون کمیسر امور داخلی اتحادیه اروپا گفت: ما به یک رویکرد مرحله ای و هماهنگ احتیاج داریم. محدودیت های مربوط به حرکت آزاد و کنترل مرزهای داخلی قبل از اینکه بتوانیم محدودیت ها را در مرزهای خارجی برداریم و دسترسی به اتحادیه اروپا را برای ساکنان غیر اتحادیه اروپا برای سفرهای غیر ضروری تضمین می کنیم، باید به تدریج برداشته گردد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا بر اساس آخرین آمار منتشر شده تا به امروز یک میلیون 579 هزار و 252 نفر در سراسر اروپا به کرونا مبتلا شده و از این تعداد 150 هزار و 149 نفر زندگی خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1105

به "خبرنگاران تصمیم اتحادیه اروپا برای تمدید بستن تمام مرزهای خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصمیم اتحادیه اروپا برای تمدید بستن تمام مرزهای خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید