جمهوریخواهان آمریکا خواهان مجازات شرکت چینی به خاطر صادرات به ایران شدند

به گزارش مجله آراد، 14 نماینده جمهوریخواه آمریکایی از دولت اوباما خواستند تا مجازات هایی را علیه شرکت تجهیزات مخابراتی زد تی ئی چین به خاطر نقض قوانین کنترل صادرات به ایران، اعمال کند.

جمهوریخواهان آمریکا خواهان مجازات شرکت چینی به خاطر صادرات به ایران شدند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین لحظه آخری از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، 14 نماینده جمهوریخواه آمریکایی در نامه ای به 3 وزیر دولت اوباما اعلام کردند که شرکت زد تی ئی چین، کوشش هایی را برای دور زدن تحریم های آمریکا و قوانین کنترل صادرات انجام داده است تا محصولات خود را به ایران بفروشد، تجهیزاتی که آمریکایی ها مدعی هستند برای سرکوب مخالفان استفاده می گردد.

مقام های شرکت زد تی ئی چین هنوز در قبال این مساله موضع گیری نکرده اند.

در نامه نمایندگان جمهوریخواه به وزرای کشور، تجارت و خزانه داری آمریکا آمده است: ما از شما می خواهیم تا شرکت زد تی ئی را مجازات کنید. ما نمی خواهیم شاهد آن باشیم که تاثیر قوانین کنترل صادرات آمریکا با اختلال و نقصی روبرو می گردد به خصوص قوانین صادراتی در زمینه مقابله با نقض حقوق بشر و سرکوب سیسیتماتیک.

نمایندگان جمهوریخواه از وزارت تجارت آمریکا خواستند تا تحریم های شرکت زد تی ئی را که اوایل سال جاری به حالت تعلیق درآورده بودند، بار دیگر اعمال کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 835

به "جمهوریخواهان آمریکا خواهان مجازات شرکت چینی به خاطر صادرات به ایران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوریخواهان آمریکا خواهان مجازات شرکت چینی به خاطر صادرات به ایران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید