تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و نیروی انتظامی امضا شد

به گزارش مجله آراد، تفاهم نامه همکاری های مشترک وزارت دفاع و نیروی انتظامی با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با هدف ارتقای توان مأموریتی نیروی انتظامی به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و نیروی انتظامی امضا شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با اشاره به لزوم ارتقاء توان ماموریتی نیروی انتظامی در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ابراز امیدواری کرد: وزارت دفاع با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت های صنعتی، علمی، فناورانه و دانشی خود در پشتیبانی از ماموریت های متنوع نیروی انتظامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تقویت قدرت نیروی انتظامی را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار داده است.

وزیر دفاع نقش و ماموریت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور را ستودنی و قابل تحسین برشمرد و شرح داد: کارکنان جان بر کف، مخلص و پرتلاش نیروی انتظامی در تمامی عرصه های برقراری نظم و امنیت کشور با نثار جان خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند و امنیت مثال زدنی امروز کشورمان مشحون از خدمات صادقانه این سربازان سرافراز ایران اسلامی است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری نیز در این دیدار با تشکر از حمایت ها و پشتیبانی های وزارت دفاع نسبت به نیروی انتظامی شرح داد؛ اولویت نیروی انتظامی در حال حاضر توسعه فناوری های پیشرفته پلیس هوشمند و لزوم تقویت توان نیروی انتظامی برای مقابله با موضوع قاچاق کالا و ارز و مبارزه با مواد مخدر و موضوعات از این دست می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی تامین تجهیزات مورد نیاز این نیرو را در جهت برقراری نظم و امنیت کشور از اولویت های حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد: انشاء الله با حمایت های وزارت دفاع بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن به قابلیت های فراوانی در اجرای مأموریت های متنوع و خطیر پلیس دست یابیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1175

به "تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و نیروی انتظامی امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و نیروی انتظامی امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید