تعداد قربانیان کرونا در اسپانیا هم از چین پیشی گرفت

به گزارش مجله آراد، وزارت بهداشت اسپانیا با ارائه آمار جدیدی از ویروس کرونا در این کشور، بیان کرد که طی بیست وچهار ساعت گذشته بیش از 700 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

تعداد قربانیان کرونا در اسپانیا هم از چین پیشی گرفت

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که فرایند شیوع ویروس کووید19 در شرق آسیا (مخصوصا چین و کره جنوبی) رو به کاهش است، سرعت سرایت این بیماری در اروپا افزایش یافته است.

وزارت بهداشت اسپانیا امروز (چهارشنبه) بیان کرد که طی بیست وچهار ساعت گذشته 7937 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه، همچنین از روز گذشته تا کنون 738 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به 47610 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 3434 تن افزایش یافت.

پایگاه خبری بلومبرگ نیز گزارش داد که رئیس ستاد کل ارتش اسپانیا از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) درخواست نموده که هرچه سریعتر دستگاه های تنفس مصنوعی، لباس های محافظ و کیت های تشخیص ابتلا به کرونا برای این کشور ارسال کند.

پیشتر گزارش شده بود نظامیان اسپانیایی، سالخوردگان مشکوک به کرونا را دیده اند که در خانه های سالمندان رها شده و بعضی از آنها نیز فوت نموده اند. (جزئیات بیشتر)

مارگاریتا روبلس وزیر دفاع اسپانیا درباره این اتفاق تلخ گفته است: ما دربرابر رفتار با افراد حاضر در این مکان ها جدی و غیرقابل انعطاف هستیم. نیروهای ارتش زمانی که از این اقامتگاه ها بازدید می کردند افراد سالخورده ای را یافته اند که کاملاً به حال خود رها شده و حتی در بعضی زمان ها بر روی تخت های خود جان باخته اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1011

به "تعداد قربانیان کرونا در اسپانیا هم از چین پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان کرونا در اسپانیا هم از چین پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید