تسهیلات خروج دانشجویان بین المللی از کشور در ایام تعطیلات دانشگاهی در ایران

به گزارش مجله آراد، اداره کل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان با صدور اطلاعیه ای خاطرنشان کرد دانشجویانی که مایل هستند در ایام تعطیلات دانشگاهی در کشور خود باشند می توانند بدون احتیاج به اخذ جواز خروج و مراجعت کشور را برای سپری نمودن تعطیلات ترک نمایند.

تسهیلات خروج دانشجویان بین المللی از کشور در ایام تعطیلات دانشگاهی در ایران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترا در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان،اداره کل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود دانشجویانی که مایل هستند در ایام تعطیلات دانشگاهی در کشور خود باشند می توانند بدون احتیاج به اخذ جواز خروج و مراجعت کشور را برای سپری نمودن تعطیلات ترک کنند.متن اطلاعیه به توضیح زیر است:

به اطلاع آن دسته از دانشجویان بین المللی دانشگاه ها که قصد مراجعت به کشور متبوع خود و استفاده از تعطیلات را دارند می رساند با عنایت به مساعدت و هماهنگی به عمل آمده با اداره محترم پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی ج. ا. ایران و بر اساس بخشنامه مورخ 5/12/1398 اداره مذکور، این دسته از دانشجویان می توانند با رعایت موارد و در دست داشتن مدارک زیر بدون احتیاج به اخذ جواز خروج و مراجعت کشور را برای سپری نمودن تعطیلات ترک کنند.

1- کارت یا گواهی دانشجویی معتبر

2- گذرنامه دارای پروانه اقامت دانشجویی معتبر

3- اقدام به خروج از مبادی و مرز های اصلی کشور

نکته مهم: آن دسته از دانشجویان که قصد مراجعت از راستا های هوایی را دارند لازم است هشت ساعت زودتر از زمان پرواز در فرودگاه باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 926

به "تسهیلات خروج دانشجویان بین المللی از کشور در ایام تعطیلات دانشگاهی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات خروج دانشجویان بین المللی از کشور در ایام تعطیلات دانشگاهی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید