تدابیر ویژه گل محمدی برای ملاقات پرسپولیس برابر تراکتور

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، خواب زمستانی فوتبال ایران به دلیل تعطیلات میان فصل لیگ برتر فوتبال ایران رو به اتمام است تا بار دیگر تیم ها به مصاف همدیگر بروند.

تدابیر ویژه گل محمدی برای ملاقات پرسپولیس برابر تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت طراحی سایت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بدون شک یکی از حساس ترین بازی های هفته هفدهم لیگ برتر ملاقات بین پرسپولیس و تراکتور تبریز خواهد بود. سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف تیم پرطرفدار تبریز می فرایند که شرایط نیمکت هر دو تیم نسبت به دور رفت که باخت پرسپولیس را به همراه داشت متفاوت است.

یحیی گل محمدی که سابقه نشستن روی نیمکت تراکتور را دارد در جابجایی زمستانی از شهرخودرو به پرسپولیس آمد تا راهنمایی این تیم را بر عهده بگیرد. تراکتور نیز پس از جدایی مصطفی دنیزلی تنها یک بازی به احد شیخ لاری اعتماد کرد و مالک متمول این باشگاه راهنمایی سرخ های تبریز را به ساکت الهامی سپرد تا تراکتوری ها در چهار هفته پایانی نیم فصل اول نتایج خیره نماینده ای کسب نمایند. بردهای متوالی که بار دیگر موجب قرار دریافت تراکتور با 30 امتیاز در رده سوم جدول شد تا تنها چهار امتیاز با حریف صدرنشین خود در روز یکشنبه ششم بهمن ماه فاصله داشته باشد.

یحیی گل محمدی که می خواهد قدرت فنی خود را از همان بازی نخست به رخ بکشد نشست ویژه ای را با کادر فنی و سپس بازیکنان پرسپولیس برگزار کرد و از آنها خواست ذهن خود را آماده آغاز بازی ها نموده و تمرکز لازم را برای بازی با تراکتور کسب نمایند.

سرمربی پرسپولیس ملاقاتهای اخیر تراکتور تبریز را بطور کامل بررسی نموده تا شناخت کافی از شیوه تاکتیکی شاگردان ساکت الهامی به دست آورد.

بررسی تراکتور توسط مربیان پرسپولیس در حالی صورت گرفت که تمرینات پرسپولیس در چند روز اخیر نسبت به زمان حضور گابریل کالدرون و حتی برانکو ایوانکوویچ نیز تغییر محسوسی پیدا نموده بود.

باید دید این تیم با وجود اضافه شدن کریستین اوساگونا و همچنین حضور احتمالی آنتونی استوکس در جمع بازیکنان سرخ پایتخت چه عملکردی را مقابل تراکتور خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه ششم بهمن ماه در استادیوم آزادی به مصاف تراکتور تبریز می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 802

به "تدابیر ویژه گل محمدی برای ملاقات پرسپولیس برابر تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر ویژه گل محمدی برای ملاقات پرسپولیس برابر تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید