تاکید نخست وزیر جدید ایتالیا بر افزایش اشتغال و رشد مالی

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: نخست وزیر جدید ایتالیا ضمن اشاره به لزوم تغییر رویکرد اتحادیه اروپا در زمینه اجرای سیاست های ریاضتی در این کشور، بر افزایش رشد مالی و اشتغال به عنوان مهمترین اولویت های دولت جدید رم تاکید نموده است.

تاکید نخست وزیر جدید ایتالیا بر افزایش اشتغال و رشد مالی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ انریکو لتا نخست وزیر جدید ایتالیا روز دوشنبه تاکید نمود، دستیابی به رشد اقتصادی و افزایش اشتغال مهمترین اولویت های دولت جدید ایتالیا خواهد بود. وی خواهان تغییر رویکرد اتحادیه اروپا در مورد اجرای سیاست های ریاضتی در ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو شده است.

وی توضیح داد، در شرایط کنونی تنها نمی توان بر کاهش بدهی های عمومی دولت تمرکز داشته باشیم بلکه دولت باید برای خروج اقتصاد از رکود و بحران کوشش کند.

وی اضافه کرد، ما با اجرای صرف سیاست های تثبیت اقتصادی خواهیم مرد، سیاست های رشد اقتصادی نباید بیشتر از این معطل بماند. شرایط اقتصادی ایتالیا پس از یک دهه رکود واقعا جدی و بحرانی است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر پایبندی ایتالیا به تعهدات بودجه ای خود در قبال اتحادیه اروپا گفت، میخواهد در هفته جاری به شهرهای بروکسل، پاریس و برلین سفر کند.

واکنش بازارهای اقتصادی به انتخاب و معرفی لتا به عنوان نخست وزیر جدید ایتالیا و خاتمه یافتن بن بست سیاسی دو ماهه این کشور مثبت بوده است. نرخ بهره اوراق قرضه دولت ایتالیا با کاهش روبرو شده و شاخص سهام نیز با افزایش روبرو شده است.

نرخ بهره استقراض دولت ایتالیا به پایین ترین حد خود از اکتبر 2010 میلادی رسیده است. لتا که باید اصلاحات سخت و سخت اقتصادی را اجرا کند با چالش حفظ وحدت دولت نیز روبرو است.

وی ابراز امیدواری نموده است تا افزایش اقتصادیات بر فروش از 21 به 22 درصد که قرار است در ماه جولای اجرایی گردد، به تاخیر بیفتد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 299

به "تاکید نخست وزیر جدید ایتالیا بر افزایش اشتغال و رشد مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید نخست وزیر جدید ایتالیا بر افزایش اشتغال و رشد مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید