تا به امروز چند نفر برای انتخابات شورای شهر 1400 ثبت نام کردند؟ خبرنگاران

به گزارش مجله آراد، موسوی گفت: تا ساعت 18 امروز جمعه بیست و دوم اسفند ماه، ثبت نام 5067 نفر از داوطلبان انتخابات شورا های شهر، نهایی شد.

تا به امروز چند نفر برای انتخابات شورای شهر 1400 ثبت نام کردند؟ خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گزارش تجمیعی ثبت نام انتخابات شورا ها از آغاز ثبت نام تا ساعت 18 امروز را گفت.

موسوی گفت: تا ساعت 18 امروز جمعه بیست و دوم اسفند ماه، ثبت نام 5067 نفر از داوطلبان انتخابات شورا های شهر، نهایی شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام این خبر افزود: 35 درصد افرادی که تا ساعت 18 سومین روز از مهلت قانونی، ثبت نام کردند، از روش های الکترونیک شامل استفاده از تلفن همراه (16 درصد) و رایانه شخصی (19 درصد) برای ثبت نام استفاده کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: 15 درصد داوطلبان تا پایان روز سوم ثبت نام انتخابات شوراها، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ثبت نام کردند.

موسوی 50 درصد ثبت نام ها تا پایان روز سوم مهلت قانونی ثبت نام را متعلق به افرادی برشمرد که به فرمانداری ها مراجعه کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: 91 درصد ثبت نام کنندگان تا پایان روز سوم ثبت نام مرد و 9 درصد زن هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در خصوص تحصیلات ثبت نام شدگان تا پایان روز سوم ثبت نام شورا های شهر گفت: از این میزان تحصیلات 2 درصد داوطلبان، دیپلم، 6.3 درصد کاردانی و 55.7 درصد کارشناسی، 31.6 درصد کارشناسی ارشد و 2.5 درصد دکتری و 1.9 درصد، دارای تحصیلات حوزوی هستند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان، امکان ثبت نام در تمام ساعات شبانه روز را از مزایای ثبت نام الکترونیک برشمرد و با یادآوری شیوع کرونا و اهمیت و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، از همه افرادی که تمایل دارند در انتخابات شورا های شهر ثبت نام کنند، دعوت کرد با استفاده از موبایل های هوشمند و یا رایانه شخصی و با سهولت کامل و بدون هرگونه هزینه، ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1710

به "تا به امروز چند نفر برای انتخابات شورای شهر 1400 ثبت نام کردند؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز چند نفر برای انتخابات شورای شهر 1400 ثبت نام کردند؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید