بهبود فضای کسب و کار از اولویت های وزارت اقتصاد است

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران/ایلام معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بهبود فضای کسب و کار از اولویت های وزارت اقتصاد است و باید دستگاه های های تابعه این وزارتخانه در راستای بهبود این رویه از اقتصادهای نوین جهانی متناسب با شرایط و نیازهای کشور الگو بگیرند.

بهبود فضای کسب و کار از اولویت های وزارت اقتصاد است

عباس معمارنژاد در نشست شورای هماهنگی بانک ها و بیمه های استان با بیان اینکه تحول دیجیتال باید در سیستم های اقتصادی پیگیری شود و در این راستا باید آموزش های لازم ارائه شود، اظهار کرد: در دیجیتال سازی باید هر سازمان مدل کسب و کار خود را تبیین، ساده سازی و مستندسازی و از فناروی های نوین در راستای خدمات رسانی به مردم به استفاده کند.

وی گفت: اصلاح فرآیندها سودآوری را برای بانک ها و بیمه ها بیشتر و بسیاری از هزینه های جاری آنها را حذف می کند، بنابراین تحول دیجیتال در راستای اقتصاد هوشمند نیاز ضروری جامعه است که باید انجام شود.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی شرح داد: بهبود فضای کسب و کار از اولویت های وزارت اقتصاد است و باید دستگاه های های تابعه این وزارتخانه در راستای بهبود این رویه از اقتصادهای نوین جهانی متناسب با شرایط و نیازهای کشور الگو بگیرند.

معمارنژاد با تاکید بر اینکه تحول دیجیتال در راستای اقتصاد هوشمند نیاز امروز است و کارمندان بانک، گمرک و بیمه ها باید آموزش های تخصصی حوزه کاری خود را فرا بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 677

به "بهبود فضای کسب و کار از اولویت های وزارت اقتصاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود فضای کسب و کار از اولویت های وزارت اقتصاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید