بحران مالی استقلال برای جذب جپاروف و یک مهاجم

به گزارش مجله آراد، مسئولان باشگاه استقلال تهران برای تقویت این تیم در نیم فصل با مسائل مالی دست به گریبان هستند.

بحران مالی استقلال برای جذب جپاروف و یک مهاجم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، یکی از بازیکنانی که در نیم فصل مدنظر استقلالی ها قرار گرفته است، سرور جپاروف است. استقلالی ها برای عقد قرارداد با جپاروف باید مبلغی حدود 100 هزار دلار به عنوان پیش قسط اول به این بازیکن پرداخت نمایند، در ضمن این باشگاه باید طلب 80 هزار دلاری جپاروف را هم پرداخت کند، در مجموع استقلال برای بازگرداندن جپاروف به این تیم باید یک میلیارد و 800 میلیون تومان به وی بپردازد، این در حالی است که باشگاه استقلال این روزها به شدت با مسائل مالی روبرو است.

امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال صبح امروز در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال گفته بود اینکه می گویند جباروف خواهان طلبش شده است تا برگردد، اصلاً صحت ندارد. این هافبک چه برگردد و چه برنگردد ما موظف هستیم که طلب وی را پرداخت کنیم.

استقلال برای تقویت خط حمله نیز احتیاج به جذب یک مهاجم هم دارد، با توجه به اینکه شفر قصد دارد یک مهاجم خارجی به فهرست تیمش اضافه کند، جذب مهاجم خارجی هم هزینه زیادی روی دوش استقلال خواهد گذاشت. جالب اینجاست که مسئولان استقلال برای پرداخت حق و حقوق نیومایر و الحاجی گرو هم با سختی های زیادی در زمینه تهیه دلار روبه رو بودند. استقلال در حالی که قصد تقویت تیمش را دارد، شدیداً با بحران مالی روبه روست و مسئولان باشگاه در کوشش هستند تا این مسائل را از بین ببرند.

مسئله مهم دیگر هشدار اعضای کمیته فنی استقلال به شفر در خصوص جذب مهاجم خارجی است. آنها از شفر خواسته اند که در این زمینه آنالیز های لازم را انجام دهد تا استقلال بازیکنی مثل گرو جذب نکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 125

به "بحران مالی استقلال برای جذب جپاروف و یک مهاجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران مالی استقلال برای جذب جپاروف و یک مهاجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید