اینجانب مهرداد میناوند، ر وی مخ استقلالی ها هستم!

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: فضای کُری خوانی طرفداران استقلال و پرسپولیس، بعد از گسترش فضای مجازی دچار تحولات زیادی شده، قبل تر کُری خوانی آداب و مناسکی داشت، اما حالا فضا به شدت رادیکال و بعضا غیرقابل تحمل شده، حالا در این میان بعضی ها مثل مهرداد میناوند، ماهی خودشان را صید می نمایند، اینجا بعضی رفتارهای او را مرور کردیم تا درک کنید که او چگونه سعی در جلب توجه طرفداران پرسپولیس دارد و بعضا رفتارهایش اصالت ندارد. ضمناً، طی چند روز آینده به نسخه آبی ماجرا هم خواهیم پرداخت.

اینجانب مهرداد میناوند، ر وی مخ استقلالی ها هستم!

میناوند چندی پیش به مصاحبه دروازه بان استقلال که گفته بود به نظرم بهتر بود یک جام می خریدند و به آن تیم می دادند تا خیالشان از این بابت راحت گردد، واکنش نشان داد و در اینستاگرامش پاسخ حسینی را داد.

او چندی پیش درباره تعطیلی لیگ این گونه واکنش نشان داده بود: اینها با چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس مشکل دارند و دست به دست هم داده اند تا این اتفاق نیفتد. البته بعضی تیم ها هم درحال سقوط هستند و می گویند با تعطیلی بی نتیجه در لیگ برتر می مانند و بعضی هم حساب وکتاب می نمایند و می بینند تعطیلی لیگ ازلحاظ اقتصادی برایشان بهتر است.

میناوند حتی به مصاحبه حاج صفی که گفته بود یک جام به آن تیم بدهید،یک جام به بقیه؛ هم واکنش نشان داد.

پیشکسوت پرسپویس به مالک باشگاه تراکتور هم رحم نکرد و در واکنش به گفته زنوزی که گفته بود لیگ برتر به صورت پلی استیشنی برگزار گردد، با یک استوری جوابش را داد.

میناوند همچنین با چندین استوری در اینستاگرامش به سرمربی استقلال نیز بخاطر کوشش برای تعطیل شدن لیگ برتر حمله کرد.

میناوند حتی رقبای پرسپولیس را به کفتار تشبیه کرد.

طرفداران استقلال هم اصلا دل خوشی از میناوند ندارند.

منبع: برترین ها
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1202

به "اینجانب مهرداد میناوند، ر وی مخ استقلالی ها هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجانب مهرداد میناوند، ر وی مخ استقلالی ها هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید