اکران فیلم جدید سلمان خان، همزمان در سینما و پلتفرم، اوج دریافت کرونا در هند

به گزارش مجله آراد، خبرگزاری خبرنگاران-فیلم جدید سلمان خان همزمان با نمایش در سینماهای هند، در پلتفرم های آنلاین نیز عرضه می شود.

اکران فیلم جدید سلمان خان، همزمان در سینما و پلتفرم، اوج دریافت کرونا در هند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورایتی، شدت دریافت موج جدید همه گیری کرونا در کشور هند موجب شده تا استودیوهای ZEE سیاست های اکران خود را تغییر دهند، به همین منظور جدیدترین فیلم سوپر استار هندی سلمان خان با نام رادهه: محبوب ترین برادرت قرار نیست تنها در سینما اکران شود بلکه قرار است در چندین پلتفرم مختلف به صورت همزمان نیز نمایش داده شود.

اکران سراسری فیلم رادهه برای روز 13 می همزمان با فصل تعطیلات عید فطر در هند در نظر گرفته شده است. حالا اما قرار است این فیلم توسط سرویس های استریم مختلف نیز همزمان به نمایش دربیاید.

کشور هند بعد از افول میزان مبتلایان به بیماری کرونا در یک مقطع، در حال حاضر دوباره با شیوع گسترده بیماری روبرو است در این کشور در مقطع کنونی روزانه 300 هزار مورد جدید مبتلا به کرونا ثبت می شود و شمار مرگ و میر نیز به عدد 2 هزار می رسد. با وجود این اتفاق استودیوهای ZEE به جای تعویق اکران فیلم سلمان خان ترجیح داده اند فیلم شان را همزمان با سینما در پلتفرم های آنلاین عرضه کنند.

رادهه اولین فیلم هندی بعد از نزدیک به یک سال تعطیلی سینماها است که قرار است در سینماهای بریتانیا نیز اکران شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1730

به "اکران فیلم جدید سلمان خان، همزمان در سینما و پلتفرم، اوج دریافت کرونا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم جدید سلمان خان، همزمان در سینما و پلتفرم، اوج دریافت کرونا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید