انجام 24 بازی در لیگ و بعد هم پلی آف، برای بانوان سخت است

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با بیان این که مرحله پلی آف به لیگ جنب و جوش می دهد، گفت: زیرا تیم ها می خواهند جزو چهار تیم باشند ولی این که 24 بازی در لیگ انجام دهیم و به پلی آف برویم، برای بانوان سخت است.

انجام 24 بازی در لیگ و بعد هم پلی آف، برای بانوان سخت است

عاطفه رضایی پس از تساوی 3 بر 3 تیمش برابر ملی حفاری در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: بازی باتوجه به این که ببین تیم های اول و دوم جدول رده بندی بود، حساس بود. ما نمی خواستیم در این بازی امتیاز از دست بدهیم تا هم صندلی مان را در صدر محکم کنیم و هم بتوانیم جزو مدعیان باشیم.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: این ملاقات از معدود مسابقات جذاب بود و دو تیم فوتسال بازی کردند و تیم ها ضد فوتسال بازی نکردند. مسابقه خیلی خوبی بود و بازیکنانم خیلی خوب کار کردند. تیم ما کمی از حریف بهتر بود و می توانستیم برنده هم باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: بازی در دو هفته پایانی در واقع جنگ بر سر کسب رده ها است تا معین گردد در پلی آف چه تیمی حریف ما خواهد شد. بازی های آسانی نداریم ولی کوشش می کنیم در دو بازی پایانی نیز امتیاز از دست ندهیم تا بتوانیم صندلی مان را در جدول محکم کنیم.

وی درباره پلی آف نیز عنوان نمود: پلی آف به لیگ جنب و جوش می دهد زیرا تیم ها می خواهند جزو چهار تیم باشند. البته من فکر می کنم پلی آف برای لیگ هایی است که تعداد تیم های آن کم باشد. این که 24 بازی انجام دهیم و به پلی آف برویم برای بانوان سخت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 826

به "انجام 24 بازی در لیگ و بعد هم پلی آف، برای بانوان سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 24 بازی در لیگ و بعد هم پلی آف، برای بانوان سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید