انتخاب امیدوارکننده برای استقلال: کامران منزوی به خانه برگشت

به گزارش مجله آراد، کامران منزوی مرد جلسات بی حاصل نیست، او مدیر فکرهای قابل اجرا، با بازدهی و اثرگذاری بسیار است. او را نباید در باشگاه استقلال به عضوی از اعضای هیات مدیره برای شرکت در جلسات تبدیل کرد.

انتخاب امیدوارکننده برای استقلال: کامران منزوی به خانه برگشت

کامران منزوی از چهره های احترام برانگیز در باشگاه استقلال است، مدیری که طرفداران قدیمی استقلال خوب می دانند چقدر به باشگاه استقلال تعلق خاطر دارد و چقدر برای مدیریت در باشگاه استقلال خوشفکر و داناست. او حالا دوباره به خانه برگشته، به باشگاه استقلال و این اتفاقی امیدوار نماینده در انتخاب های جدید برای هیات مدیره استقلال است.

منزوی درباره بازگشت خود به استقلال می گوید: من بعد از سال 1385 دوباره به استقلال بازگشته ام و امیدوارم طرفداران و مدیران قبلی همه یاری نمایند تا بتوانیم استقلال را به خوبی اداره کنیم. هنوز من چیزی از باشگاه نمی دانم و حتی دورادور هم از وضعیت باشگاه خبر ندارم. باید ابتدا وارد کار شویم تا بدانیم این باشگاه به چه چیزهایی احتیاج دارد و چه چیزهایی اولویت دارد.

کامران منزوی در خصوص اینکه طرفداران استقلال چند سالی است که از این باشگاه ناراضی بودند و اکنون می خواهند شرایط تیم بهتر گردد گفت: امیدوارم خداوند آبروی ما را حفظ کند. تمام کوشش مجموعه این هست که رضایت طرفدار جلب گردد. قطعا خیلی زیاد کار داریم. وضعیت مالی در مملکت خوب نیست و استقلال هم خارج از این شرایط نیست.

منزوی، عضو جدید هیات مدیره استقلال در خصوص انتصاب سعادتمند و ماجدی به عنوان افرادی که در دو جای دیگر سمت دارند گفت: در هیات مدیره افراد پول نمی گیرند بنابراین شغل محسوب نمی گردد و حضور آنها منع قانونی ندارد.

کامران منزوی، مرد کار است. او را نباید در باشگاه استقلال به عضوی از اعضای هیات مدیره برای شرکت در جلسات تبدیل کرد. کامران منزوی همواره وقتی در استقلال بود، مرد کار و اجرا و مدیریت بود، همواره در تصمیم گیری ها به واسطه خوشفکری اش نقشی پررنگ داشت و همین نقش هایش او را نزد طرفداران استقلال به مدیری قابل اعتماد تبدیل کرد. منزوی مقبولیت خود در کار ورزش را با تصمیمات و نقش پررنگش به دست آورده و عضویت در هیات مدیره نباید او را از تصمیمات مهم و اثرگذار دور کند. او مرد جلسات بی حاصل نیست، او مدیر فکرهای قابل اجرا، با بازدهی و اثرگذاری بسیار است.

10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 150

به "انتخاب امیدوارکننده برای استقلال: کامران منزوی به خانه برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب امیدوارکننده برای استقلال: کامران منزوی به خانه برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید