افزایش 15 درصدی بستری کرونایی ها در تهران

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، علیرضا زالی با اشاره به افزایش تعداد بستری های کرونا گفت: تجمعات خانوادگی، مهمانی های جمعی، حضور در منازل افراد پرخطر و… به شدت می تواند به عنوان عامل زمینه ای در شکل گیری شبه خوشه های جدید عمل کرده و میزان مرگ و میر ما را در روزهای آینده تحت تاثیر قرار دهد.

افزایش 15 درصدی بستری کرونایی ها در تهران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

زالی درباره آخرین شرایط کرونا در تهران گفت: تعداد موارد بستری بیماری در تهران طی 24 ساعت گذشته به عدد 404 رسیده است که نسبت به 24 ساعت گذشته 15 درصد رشد را نشان می دهد. یعنی ما در تعداد موارد بستری جدید در تهران، نه تنها با کاهش آمار بستری جدید روبرو نبودیم، بلکه 15 درصد رشد را هم داشتیم. از این تعداد حدود 80 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی افزود بر اساس آمارهای جدید تعداد بستری مان نسبت به مراجعه سرپایی مان به طور قابل توجهی در تهران افزایش یافته است که به این مفهوم است که در بخش سرپایی علاوه بر افزایش کمی تعداد مراجعین مان، با تغییر الگوی مراجعه که منجر به بستری بیشتر می شود، روبرو شده ایم که نکته بسیار مهمی است.

زالی ادامه داد: همانطور که پیش از این اعلام کردیم، بخش زیادی از مراجعین فعلی ما کسانی هستند که به دلیل دوره نهفتگی بیماری، در هفته آخر اسفند ماه در جریانات پر ازدحام درون شهری حضور داشتند. بنابراین پیش بینی می شود که این سیر حداقل تا نهم و دهم فروردین ماه به همین صورت ادامه یابد و بعید می دانم تا نیمه اول و حتی دوم فروردین کاهش جدی آماری را ببینیم.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1670

به "افزایش 15 درصدی بستری کرونایی ها در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 15 درصدی بستری کرونایی ها در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید