اعتصاب کارمندان اداره گذرنامه انگلیس

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: هزاران نفر از کارمندان اداره گذرنامه انگلیس قصد دارند در اعتراض به تعداد کارمندان این بخش و وضعیت حقوق و دستمزد اعتصاب نمایند.

اعتصاب کارمندان اداره گذرنامه انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بی بی سی؛ اتحادیه خدمات تجاری و عمومی انگلیس اظهار داشت: اعتصاب کارمندان اداره گذرنامه انگلیس اقدامی در هدف اعتراض به کمبود تعداد کارمندان و وضعیت حقوق و دستمزدها خواهد بود.

بر اساس این گزارش آمارهای وزارت کشور انگلیس نشان می دهد بیش از 360 هزار درخواست صدور گذرنامه هم اکنون ارائه شده ولی هنوز تعیین نیست چه تعدادی از این درخواستها سررسید شده است.

وزارت کشور انگلیس هشدار داده است که این اقدام کارمندان اداره گذرنامه به شدت تعطیلات مردم را تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد.اداره گذرنامه انگلیس سال جاری با رشد فزاینده و چشمگیر درخواست گذرنامه و ویزا روبرو شده و این مساله کارمندان این اداره را با چالشهای جدی روبرو نموده است. با فرا رسیدن تعطیلات تابستانی اداره گذرنامه انگلیس تحت فشار شدید ناشی از رشد فزاینده تقاضای صدور گذرنامه قرار گرفته است.

دولت انگلیس اعلام نموده است که تعداد کارمندان تمام وقت اداره گذرنامه از 3700 نفر در سال 2010 به کمتر از 3164 نفر در سال 2012 میلادی کاهش یافته ولی این تعداد بار دیگر در سال 2013 میلادی به بیش از 3333 نفر رسیده است.

اتحادیه خدمات عمومی و تجاری انگلیس اضافه کرد: وزارت کشور انگلیس از سال 2010 تاکنون صدها فرصت شغلی را حذف نموده و تنها در شرایط جدی و حساس حاضر به افزایش تعداد کارمندان شده است.

اختلافات جدی بین این اتحادیه و وزارت کشور انگلیس بر سر تعداد کارمندان و وضعیت حقوق و دستمزد همچنان ادامه دارد. کارمندان اداره گذرنامه انگلیس به این مساله اعتراض دارند که حقوق و دستمزد به مراتب کمتری نسبت به سایر کارمندان وزارت کشور انگلیس دریافت می نمایند.

تهدید خصوصی سازی بیشتر خدمات اداره گذرنامه انگلیس نیز از دیگر موارد اختلافی است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 636

به "اعتصاب کارمندان اداره گذرنامه انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب کارمندان اداره گذرنامه انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید