اصرار بارزانی در ملاقات با ترامپ بر حضور نظامیان آمریکا در اقلیم

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، المسله گزارش داد: نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق مصوبه مجلس عراق درباره خروج نظامیان آمریکایی را نادیده گرفته است و به دنبال نگه داشتن نظامیان آمریکایی در اقلیم کردستان عراق در جریان دیدارش با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکاست.

اصرار بارزانی در ملاقات با ترامپ بر حضور نظامیان آمریکا در اقلیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی آمریکا چقدر طول میکشه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

این رسانه عراقی به نقل از یک منبع سیاسی مطلع امروز سه شنبه 21 ژانویه 2020 فاش کرد که نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در ملاقاتش با دونالد ترامپ بر ضرورت حضور نظامیان آمریکایی در اقلیم اصرار خواهد نمود.

به گفته این منبع؛ بارزانی اعلام خواهد نمود که اقلیم به حضور نظامیان آمریکایی برای حمایت از خطرات احتیاج دارد و اینکه باید اقلیم منطقه بی طرف در هر درگیری باشد.

المسله گزارش داد: بارزانی به دنبال نادیده دریافت مصوبه مجلس در زمینه خروج نیروهای آمریکایی از عراق است و در راستای منافع خاص به دور از رویکرد بغداد حرکت خواهد نمود. بارزانی از استقبال کردها از حضور آمریکایی ها سخن خواهد گفت و اینکه اقلیم خواستار ادامه حمایت و آموزش نیروهای پیشمرگه از سوی آمریکاییها است و اینکه پایگاه های نظامی در اقلیم سریعاً ساخته گردد.

نیچروان بارزانی قرار است با ترامپ در حاشیه نشست داووس در سوئیس ملاقات کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 818

به "اصرار بارزانی در ملاقات با ترامپ بر حضور نظامیان آمریکا در اقلیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار بارزانی در ملاقات با ترامپ بر حضور نظامیان آمریکا در اقلیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید