استقرار نیرو های مبارزه با تروریسم در بخش های مختلف بغداد

به گزارش مجله آراد، سازمان مبارزه با تروریسم عراق از استقرار شماری از نیرو های این سرویس در مناطق مختلف بغداد برای حفاظت از تاسیسات دولتی و حیاتی اطلاع داد.

استقرار نیرو های مبارزه با تروریسم در بخش های مختلف بغداد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نوشته پایگاه خبری عراقی دجله، در بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم آمده است که به دستور فرماندهی کل نیرو های مسلح و رئیس سازمان مبارزه با تروریسم، شماری از نیرو ها در بعضی مناطق بغداد برای حفاظت از نهاد های دولتی و زیرساخت های حیاتی پایتخت، مستقر شده اند تا مانع حمله بعضی طرف ها که ممکن است از مشغول بودن نیرو های امنیتی به حفاظت از تظاهرات نمایندگان سوء استفاده نمایند و به این نهاد ها آسیب وارد نمایند، شوند.

معترضان عراقی از ظهر آدینه گذشته (25 اکتبر)، دومین دور از تظاهرات خود در اعتراض به بیکاری، فساد در بین مسئولان و شرایط نابسامان مالی و معیشتی شروع نموده اند. درگیری معترضان با نیرو های امنیتی در بعضی از شهر های عراق مقامات عراقی را مجبور به وضع مقررات منع آمد و شد در چند استان نموده است.

از سوی دیگر سعد الحدیثی سخنگوی دولت عراق روز شنبه با رد هرگونه مسئولیت دستگاه امنیتی این کشور در قتل تظاهرات نمایندگان در جریان اعتراضات روز آدینه گفت که تیراندازی به سوی تظاهرات نمایندگان در جریان اعتراضات مسالمت آمیز، هیچ سودی برای دولت عراق ندارد و به دستگاه امنیتی عراق دستور داده شد که از گلوله علیه معترضان استفاده نکند.

نخست وزیر عراق نیز دیشب (26 اکتبر) با فرماندهان سرویس های امنیتی و پلیس این کشور به منظور آنالیز اوضاع در بغداد و سایر استان ها دیدار و بر ضرورت همکاری با شهروندان برای حفظ ثبات عراق تاکید نمود.

در این نشست امنیتی، اوضاع در بغداد و استان ها و همچنین راه هایی برای تقویت امنیت و ثبات با همکاری شهروندان مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 603

به "استقرار نیرو های مبارزه با تروریسم در بخش های مختلف بغداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار نیرو های مبارزه با تروریسم در بخش های مختلف بغداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید