آزمایشگاه ساخت کیت تشخیص در آمریکا کرونایی شد

به گزارش مجله آراد، دانشمندان آمریکایی از آلودگی یک آزمایشگاه ساخت کیت های تشخیص به ویروس کرونا خبر داده اند که باعث شده تا دولت ترامپ ساخت کیت های تشخیص را به مکان دیگری منتقل کند.

آزمایشگاه ساخت کیت تشخیص در آمریکا کرونایی شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه خبری اکسیوس گزارش داد، یک دانشمند عالی رتبه فدرال آمریکا هشدار داد که نگران آلودگی یک آزمایشگاه در آتلانتا به ویروس کرونا است، جایی که دولت کیت های تشخیص کرونا را می سازد.

بر اساس این گزارش دولت دستور تحقیقات مستقل را داده و ساخت های کیت های تشخیص ویروس کرونا به مکان دیگری منتقل شده اند.

همچنین نگرانی از مسائل و عواقب بالقوه آلودگی این آزمایشگاه به اولویت اول بعضی مقامات کاخ سفید تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، دولت ترامپ وجود مشکل در کیت های تشخیص را پذیرفته، اما هنوز به صورت عمومی درباره این مسئله حرف نزده است.

اکسیوس در گزارش خود آورده اداره غذا و دارو به صورت خاص نگران شرایط آزمایشگاه آتلانتا است. هرچند مقامات این اداره نگفته اند، دقیقا چه چیزی در این آزمایشگاه پیدا کرده اند که باعث نگرانی آن ها شده، اما در این آزمایشگاه کیت های تشخیص ویروس کرونا ساخته می شد که مسئله اصلی نگرانی آن ها است.

اگرچه مقامات اداره غذا و دارو گفتند با تلاش های اجرا شده این مشکل برطرف شده و کیت های تشخیص دیگر مسئله ای ندارند، اما موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا که اوایل هفته اعلام شد نشان می دهد این ویروس در سراسر آمریکا گسترش یافته این در حالی است که دولت آمریکا فقط تعداد بسیار کمی را مورد آزمایش قرار داده است.

بر اساس این گزارش، هنوز تعیین نیست آلودگی احتمالی آزمایشگاه چه مسائلی در رابطه با تشخیص ایجاد کرده و تا چه حدی این آلودگی جدی و گسترده بوده و یا اینکه یک مشکل محدود بوده که به سادگی حل شده است و یا اینکه یک نگرانی گسترده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 946

به "آزمایشگاه ساخت کیت تشخیص در آمریکا کرونایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایشگاه ساخت کیت تشخیص در آمریکا کرونایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید