آخرین خبر از سهمیه های سوخت معوقه ، کرونا سهمیه بنزین نوروزی را لغو کرد

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، سهمیه ای برای نوروز در نظر گرفته نشد. در مقابل سخنگوی دولت در همان زمان اظهار داشت که سهمیه نوروزی با اتمام همه گیری کرونا، به کارت های سوخت واریز می گردد.

آخرین خبر از سهمیه های سوخت معوقه ، کرونا سهمیه بنزین نوروزی را لغو کرد

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی می گوید: تا این لحظه، هیچ تصمیم یا مصوبه ای، درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مازاد بر سهمیه ماهانه نداشته ایم که اجرا گردد یا نه.

سخنگوی شرکت ملی نفت پخش فرآورده های نفت درباره لغو این سهمیه می گوید: اصلا سال جاری و سال گذشته، هیچ صحبت رسمی و ابلاغیه رسمی درباره سهمیه نوروزی خودروها نداشتیم که قرار باشد لغو گردد.

کاهی، گلایه رانندگان بعضی تاکسی های اینترنتی و وانت از پرداخت نشدن سهمیه بنزین ماه قبل را نیز این گونه پاسخ می دهد: رانندگان، باید این موضوع را به وسیله صنف خود پیگیری نمایند. صنف ها، اطلاعات را برای ما ارسال می نمایند. هر صنف زیر نظر وزارت خانه ای کار می نماید که آن وزارت خانه اطلاعات صنف را به ما ابلاغ می نماید و ما اقدام به شارژ کارت سوخت آنان می کنیم.

برای اطلاع از زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت1400 گزارش سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می گردد را از سایت خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1727

به "آخرین خبر از سهمیه های سوخت معوقه ، کرونا سهمیه بنزین نوروزی را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از سهمیه های سوخت معوقه ، کرونا سهمیه بنزین نوروزی را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید